بانک جامع صنعت تاسیسات ایران

کتاب فنی سوپردرین منتشر شد

نسخه نهایی کتاب فنی سوپردرین به چاپ رسیده است و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است

1399/09/16

در نمایشگاه تاسیسات 98 نسخه پیش‌انتشار کتاب فنی سوپردرین؛ مفاهیم، مبانی و طراحی سیستم فاضلاب و ونت، رونمایی و نسخه‌های محدودی از آن برای دریافت نظر کارشناسان در اختیار اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران تاسیسات مکانیکی قرار گرفت.

با توجه به آن‌که طراحی سیستم فاضلابی ساختمان‌ها و تمرکز بر شناخت و تحلیل چگونگی عملکرد شبکه فاضلابی و پیش‌بینی مشکلات آتی، در کنار اجرای مقررات و دستورالعمل‌های ملی از اهمیت زیادی برخوردار است، برنامه تولید این کتاب در دستور کار سوپرپایپ قرار گرفت.

به وجود آمدن شرایط کنونی زندگی انسان‌ها مانند تراکم جمعیت شهرها و افزایش ساختمان‌های بلند‌مرتبه، لزوم توجه و بازبینی وضعیت بهداشتی ساختمان‌ها که شبکه فاضلاب، اساسی‌ترین آنهاست را بسیار مهم‌تر از گذشته کرده است.

اکنون نسخه نهایی کتاب فنی سوپردرین به چاپ رسیده است و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب، وجود تکنولوژی واقعیت افزوده است. خوانندگان می‌توانند با ورود به سایت superdrain.ir و نصب برنامه مورد نیاز روی گوشی همراه یا تبلت، برخی تصاویر کتاب را به صورت فیلم ببینند.

کتاب فنی سوپردرین در152 صفحه و چاپ چهار رنگ و به قیمت 90 هزار تومان منتشر شده است. برای اطلاعات بیش‌تر و تهیه کتاب می‌توانید با تلفن 021-82118 تماس بگیرید. مجریان مجاز و مشتریان سوپرپایپ می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سوپرپایپ، کتاب را به صورت رایگان از سوپرپایپ دریافت کنند.


کلمات کلیدی :


کتاب فنی سوپردرین